to się nie liczi, nie łódź się

mam słabość do owoców w puszce. nie mam w domu ciastek, ostatnio te sklepowe wszystkie mnie rozczarowują i nie są tym, co najchętniej bym zjadła, ale jak się przyssam do takiej owocowej pandory to umarł w butach.

nie do końca w byle jakich butach, bo powinny być one eleganckie, ale bez przepychu, oszałamiające, lecz nie kiczowate. zapuszkowane owoce zawsze odstraszają zbytnią słodkością. w którejś z firm komuś jakiś czas temu zachciało się zrobić risercz, co by target wolał i od pewnego momentu można znaleźć określenie »w lekkim syropie«. i do tego, proszę państwa, dążymy. co da się zjeść bez późniejszego odczucia stawania się lukrowanym barankiem z afro na głowie ze zbytniego skoku insuliny?

liczi „na żywo” są idealne. mięsiste, ale nie suche, nie za słodkie, po prostu w dechę. i taką dechę włożyć do lukru to jak zabić delikatne mięso ciężkim sosem. ale co kraj to obyczaj — próbowałam już kilku firm. na mojej ośce i w moim zasięgu portfelowym okazały się trzy firmy. w rankingu tym oprócz liczenia pieniążków, bo jednak zabawa jest to dość droga, ale warta zachodu, licziła się głównie cukierkowatość.

jeśli przegryzasz czekoladę karmelkami, to tao tao zda egzamin. jak potrzebujesz się lekko zasłodzić, ale bez przesady — kier. za to o dziwo, bo za lidlem nie przepadam, najsmaczniejsze były vitasianki. kiedy jednak chcesz kupić produkt z ładną etykietą, nic z tego. niczi.

This slideshow requires JavaScript.

One thought on “to się nie liczi, nie łódź się

  1. Miałem okres, w którym wcinałem na potęgę morele, te z puszki właśnie. Nie powiem Ci, ile ich zjadałem dziennie i przez jaki czas, ale musiało tego się trochę uzbierać, skoro dziś to mi już przez gardło nie chce przejść :>

    psst
    Tak, but musi być wygodny, pamiętaj też o wkładkach!

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

