kolekcjonuję książki kucharskie. to się już stało, nie ma zmiłuj, portfel może kwiczeć i piszczeć, ale każda, która mnie zaciekawiła i do której poczułam kulinarny pociąg – musi być moja. „gratka dla małego niejadka” jest niby dla dzieci… ale tak naprawdę w każdym z nas siedzi takie dziecko, które pożąda takiej książki jak ta.

panie rodzicu, kup dziecku. jak jedzenie kocham – opłaca się. podczas mojego pierwszego czytania objawiły się w pokoju piski, kwiki, śmiechy, chichy, turlania po podłodze, a finalnie wielki, wielki banan ze szczęścia, że na to trafiłam. z kupnem jest średnio, wiem – a jak już są, to drożyzna jak cholera. jest tutaj takie miejsce, gdzie niby nie ma, ale można zapytać i będzie się pani gosia starała sprowadzić z wydawnictwa, więc piszta, jeśliśta zainteresowani.

jeśli mi ktoś jeszcze nie uwierzył na słowo, zapraszam do oglądnięcia kilku stron ze środka. ja się zakochałam. zbankrutuję za niedługo, ale muszę to mieć.

(function(g){if("undefined"!=typeof g.__ATA){g.__ATA.initAd({sectionId:26942, width:300, height:250});}})(window);
var o = document.getElementById('crt-1744742928'); if ("undefined"!=typeof Criteo) { var p = o.parentNode; p.style.setProperty('display', 'inline-block', 'important'); o.style.setProperty('display', 'block', 'important'); Criteo.DisplayAcceptableAdIfAdblocked({zoneid:388248,containerid:"crt-1744742928",collapseContainerIfNotAdblocked:true,"callifnotadblocked": function () {var o = document.getElementById('crt-1744742928'); o.style.setProperty('display','none','important');o.style.setProperty('visbility','hidden','important'); } }); } else { o.style.setProperty('display', 'none', 'important'); o.style.setProperty('visibility', 'hidden', 'important'); }

One thought on “gratka i dla jadka

  1. no patrz! a ja to kupiłem niezależnie od Twojej rekomendacyi mojej siostrzenicy. alboś może zasiała ziarno jakie we mnie, które się podśwadomie wykluło (czy tam w podświadomości wykluło)

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

