„danie z gara”

jakby ktoś chciał pocisnąć po garach i na spidzie przygotować coś dobrego, to zapraszam do wyciągnięcia z lodówki prawie wszystkiego, co macie, i wrzucenie tego na patelnię. broń boże nie mrożone warzywa z patelni, ten etap w życiu człowieka mija jak zainteresowanie zupkami chińskimi.

kurę kupiłam do tagliatelle z kurą, szpinakiem w sosie śmietankowym, które robiłam wczoraj, do sałatki owocowej na jutro rukolę kupiłam, a dzisiaj coś pomiędzy, z kurą i rukolą. danie z gara z kurolą.

  • oliwa
  • kurczak
  • suszone pomidory
  • czosnek
  • szalotka
  • słonecznik
  • skórka z cytryny
  • pomidorki koktajlowe
  • ser żółty twardy (stary olęder)
  • mozzarella
  • masło
  • bazylia
  • rukola

wrzucałam wszystko na patelnię w takiej kolejności i przyprawiałam do smaku na bieżąco. z pomidorków, oliwy i masła zrobił się pyszny sos, za który chciałabym podziękować mojej wyobraźni, że byłam w stanie już na samą myśl zgłodnieć, a z listy składników potrafiłam wyczuć, jaki będzie efekt końcowy.

przemawiała do was najedzona michałowska z pełnym szczęściem na gębie. nie, to nie resztki z obiadu, to czyste zadowolenie mi się klei na policzku. :) kupujcie mądrze, żeby można było składników z większych paczek użyć do czegoś jeszcze, róbcie nietypowe zakupy, wierzcie w siebie i zakładajcie serwetki na dekolt, bo te różowe sukienki naprawdę lubią się brudzić.

na koniec mało apetyczna, acz realistyczna fota. love and peace and food!

danie z gara

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

